wtorek, 1 października 2013

Przyszła jesień....

Dni coraz chłodniejsze choć słońce jeszcze uśmiecha się dosyć często z błękitnego nieba. Rok szkolny rozpoczął się i moje pociechy pomaszerowały do przedszkola. W domu zrobiło się jakoś pusto i dziwnie cicho. Co tu robić? Wybrałam się do galerii na jesienne zakupy. Zachwyciła mnie kurtka skórzana w kolorze kawy z mlekiem. Przymierzyłam, leżała jak trzeba. W domu znalazłam miętowe dżinsy i chustkę, którą dostałam od mamy. Błękitny jest moim ulubionym kolorem. Kojarzy mi się z  pogodnym  niebem, letnim ciepłem ,optymizmem a przy tym podkreśla mój kolor oczu. Dopełniłam całość dwukolorową torebką ,z którą ostatnio się nie rozstaje i butami w kolorze szarości z nutką kawowego odcienia.
Byłam gotowa. Mogę iść. Tylko gdzie? Gdyby moje szczęścia były w domu to już bym goniła z nimi na plac zabaw. Hmmm….. a kto powiedział, że na plac zabaw bez dzieci nie można J?
Oto zdjęcia:





Stylizacja:kurtka-Camaieu,buty-Bravo Moda,spodnie -Carry,torebka CCC,chustka-od mamy.
Serdecznie pozdrawnia :)
 

6 komentarzy:

  1. Świetna kurtka, bardzo lubię ten kolor :) A błękitnego jakoś na ubraniach nie lubię. Tak jak pomarańczowego. Te kolory rezerwuję do malowania ścian :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zestaw! Jak dla mnie kolorystycznie idealnie zgrany! :)

    http://hiddenndreamms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa stylizacja, fajnie kolory dobrane, bardzo podobają się mi spodnie a zwłaszcza ich kolor. Wspaniale wyglądasz.
    Pozdrawiam.
    mania1269.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje za komentarze :)