środa, 24 lipca 2013

Babska impreza :)

Kilka dni temu zostałam zaproszona na 40 urodziny mojej koleżanki. Niby nic a jednak było to szczególne spotkanie. Same babki :) super sprawa -babskie żarty, babskie gadanie ,pyszne sałatki i zero facetów.Zabawa była przednia. Polecam takie spotkania od czasu do czasu.
Na to przyjemne spotkanie ubrałam się w moją ulubioną w ostatnim czasie kurtkę z Mohito a do niej wzięłam ze sobą torebkę do kompletu. Bluzka jest również z tej firmy, bardzo miękka, lekka i przyjemnie się ją nosi. Zestawiam ją również z innymi ubraniami.
Bluzka bardzo ładnie komponuje się z eleganckimi spodniami np. białymi i żakietem np. w kolorze kobaltu- najmodniejszy kolor tego sezonu.
Zapraszam do oglądania zdjęć.
Pozdrawiam :)



Kurtka-Mohito;torebka-Mohito;bluzka-Mohito;spodnie-Orsay;buty-Deichmann;

2 komentarze:

  1. fajny blog :)
    Śliczne zdjęcia :)
    Dziękuję za komentarz
    Obserwuję :)
    http://amazing-life-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje za komentarze :)