czwartek, 18 lipca 2013

Zielono mi :)

Witam :) Dziś po wielkim zbieraniu się na odwagę postanowiłam przedstawić pierwszą swoją stylizacje, swoją najnowszą sukienkę i siebie. Może zdjęcia nie wyglądają jak z okładki modowych magazynów ale dopiero się uczę :)
Bardzo lubię tą sukienkę za jej morski kolor ,wygodę i lekkość. Na zdjęciach sukienka wystylizowana jest tak aby można w niej wyjść na co dzień, na zakupy ,na spacer. Gdyby zmienić do niej buty i torebkę na bardziej wyszukaną wersje (koniecznie wysoki obcas) może być fantastyczną kreacją na wieczorne wyjście z ukochanym mężczyzną :) Na zdjęciach widać też torebkę. To moja miłość od pierwszego spojrzenia. Pasuje do wielu moich ubrań, jest elegancka, ma doczepioną koniczynkę na szczęście :),nie za duża ale mieści wszystkie moje szpargałki łącznie z chusteczkami nawilżanymi , łopatką podręczna do piaskownicy i oczywiście śrubokrętem mojego syna :).Na szczęście córa moja postanowiła nosić własną torebkę i super się stało bo jej książeczki z rysunkami, kredki i kredy do malowania na chodniku (to wszystko w dużych ilościach) mogłyby po mimo szczerych chęci nie znaleść już własnego miejsca w mojej torbie :) Rzeczy ze stylizacji to : Sukienka-Mango,Torba-Orsay,Branzoletka-Mohito,Buty-CCC,Las-Jakubowice :) Serdecznie pozdrawiam z leśnej krainy :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziekuje za komentarze :)